Тернопільських підприємців запрошують на інтенсивний нетворкінг
Прес-анонс
30 серпня у межах Тернопільського тижня підприємництва, організованого Тернопільською ОДА відбудеться масштабний комунікативний захід для підприємців – Ternopil Networking Event. Програма нетворкінгу побудована так, щоб керівники та власники змогли всього за три години познайомитися зі сотнею потенційних партнерів та клієнтів. Початок заходу о 9:30 (місце проведення узгоджується). Організатори заходу – Клуб Ділових Людей.
Під час нетворкінгу учасники презентують власний бізнес, шукають партнерів та клієнтів відповідно до попередньо сформованих запитів, а також у невимушеній атмосфері обговорюють власні цілі, ініціативи, плани та очікування.
Заходи формату нетворкінг започаткували у Клубі рівно рік тому. З того часу тут відбулося близько 30 комунікативних заходів та бізнес-зустрічей, які відвідали понад 1 500 учасників.
«Підприємці відвідують нетворкінг з різною метою: хтось для задоволення запитів налагодження ділових зв’язків, інші – для того, щоб отримати рекомендації від інших учасників щодо ведення бізнесу чи просто зарядитися енергією від активних представників бізнесу, – відзначає заступник виконавчого директора з організації заходів Клубу Юлія Іртаєва. – Для того, щоб нетворкінг був для вас успішним, рекомендуємо попередньо ознайомитися з учасниками, чітко визначити власні запити та, звісно, не забути візитки».
До участі в заході запрошують керівників, власників бізнесу, керівників підрозділів з трьома та більше особами в підпорядкуванні, представників підприємств в регіоні чи керівників відокремлених підрозділів, представників сімейного бізнесу. Захід не призначений для студентів, працівників без керівних функцій та представників МЛМ-компаній. Деталі заходу: http://goo.gl/4SPFXk
Контакти для акредитації журналістів: +38 (097) 289–87– 89 (Ірина Таран).
Довідка: Нетворкінг (англ. networking) — соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і бізнес-питання (приклад: знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів). При цьому, в суті нетворкінгу лежить вибудовування довірчих і довгострокових відносин з людьми і взаємодопомога. Більше про ефективний нетворкінг та коментарі учасників – у темі номера тижневика Клубу «Ділове слово»: goo.gl/nxSTII